Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Μετεκλογικά

Σύντροφοι αδελφοί και φίλοι
Πρέπει πρώτα να ευχαριστήσω τον ΣΥΡΙΖΑ και τους ανθρώπους που με πρότειναν για το ψηφοδέλτιο στην Α΄ Θεσσαλονίκης. Ήταν τιμή μου η συμμετοχή και μόνον στην προσπάθεια για την ανατροπή των μνημονίων, στην ιστορική προσπάθεια για την πρώτη κυβέρνηση της αριστεράς στην Ευρώπη.
Ήμουν κι εγώ εκεί!

Να ευχαριστήσω επίσης τους φίλους μου, όλοι ερασιτέχνες, που σήκωσαν μαζί μου την πρόκληση και τα τηλέφωνα, για να μεταφέρουν την είδηση και την ανάγκη της ανατροπής. Ελπίζω να βοήθησα με τις μικρές μου δυνάμεις, να έπεισα αρκετούς αδελφούς να στηρίζουν το ψηφοδέλτιο και να μην σας απογοήτευσα. Η προσπάθεια είναι μπροστά. Τώρα με περισσότερη δύναμη να ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ την νέα κυβέρνηση στο τεράστιο και δύσκολο έργο της. Να βάλουμε πλάτη και να οργανωθούμε στις γειτονιές και στους χώρους δουλειάς. Να απογοητεύσουμε αυτούς που καραδοκούν για στραβοπατήματα· με τη συμμετοχή μας να αποτρέψουμε τα λάθη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου